tirsdag 9. november 2010

Spider-man

Vi har møtt Spider-Man!
Han må dere treffe! Alle i Madrid kjenner Spider-Man.


Midt på Plaza Mayor, blant alle turistene, spanjolene, pantomimeartistene og utekafeene, står selveste Spider-Man. Det røde og blå kostymet har sett bedre dager og kompletteres med svarte hansker, svarte sokker, rødt munnbind med våte spyttflekker og en stor mage. Ikke akkurat en superhelt. Men han er madrileñosenes store helt. Det florerer av pantomimeartister i Madrid, men ingen har klart å sjarmere lokalbefolkningen på samme vis som Spider-Man. I tre år har han underholdt både store og små, unge og gamle, macho menn og fine frøkner.

Vi spurte han om hvorfor han var her:
-Jeg liker meg godt her på Plaza Mayor. Alle er så avslappet her, og det er bra for meg. Men om det er kriminelle å bekjempe, finner du meg ikke her, sier Spider-Man.

7 kommentarer:

  1. Har dere fått sett noe tyrefekting.
    Vegard

    SvarSlett
  2. Kul, spiderman! Den var såååååå kul. <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

    SvarSlett
  3. Kult men jeg tror han har lagt på seg litt=) HI HI HI HI =)

    SvarSlett
  4. hahaha!!
    Kul spider-man!;D

    Hilsen Mattie<33 (og Sheryl og Ida

    SvarSlett
  5. Kult at dere selveste spider-man her jeg trodde var andre steder enn i Roma men så feil kan man ta bare dumt han er blitt så slapp

    SvarSlett
  6. bra skrevet fin super man men det er den beste bloggen ever nydelig

    SvarSlett